Här kan man va

Det verkade som om alla LifeTime medlemmar fick en kod som man kunde ge bort till en vän, jag valde att behålla den själv och gav mig själv lite starrider tid på den engelska servern som jag också har ett konto på. 
Eeh. Massa konton hit och dit men iaf, Vi har gjort lite uppdarg och annats bus så som att stå på rör. :D 
Gulliga Ambra har även hjälpt mig med detta kontot ^^
 
Jag testade även på Silvergladebyns champet, level 6 karaktär och med en gul level 5 häst, det gick super fort kan jag lova er!
Men när ni väl hade fått upp farten så gick det faktiskt väldigt bra. Låg på andra plats tills precis innan mål när personen före mig glömde att hoppa och krashade rätt in i staketet vilket slutade med att jag hoppad över henne väldigt snyggt och knep första platsen :3 Jag är så snäll, jag lovar! 
Även min första rosett på denna servern haha :D 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Daisy ponywood

Vad är det för kod? c:

Svar: Det var som jag skrev i texten, en kod som LifeTime medlemmarna fick.
silverknight.blogg.se

2015-07-14 19:51:36
Ella crazydotter

Hej! Det är jätte konstigt... Jag fick aldrig den där star rider koden som man skulle ge bort till en vän...

Svar: Skumt, jag fick den iaf och har hört av många att det var bara LifeTime medlemmar som fick det mailet.
silverknight.blogg.se

2015-07-14 19:56:20
Nova friendhill

Jag är ej life time men fick koden 😨
Mycket konstigt för ganska många som oxå inte är life tine fick koden haha gjorde som du och använde den på ett av kontona

2015-07-14 23:52:45
URL: http://novafriendhillstarstable.blogg.s
Vanessa Mouseyard

jag är inte life time men jag fick också en sån kod :o gav koden till mitt andra konto jag har xD
/Valen

Svar: Trodde först att bara LT medlemmarna fick koden men hittade en kod själv på ett konto som inte var lt haha :p
silverknight.blogg.se

2015-07-15 12:45:36
Stacy

Älskar hur du redigerar dina bilder! :)

Svar: Tack! :D
silverknight.blogg.se

2015-07-15 18:52:36
URL: http://youtube.com/kaaleppi1993


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback