Hej Hopp gummi plopp!

Hoppas ni har det bra i värmen
Själv trivs jag rätt bra i värmen och på jobbet där jag sliter som ett djur och blir ännu varmare och rikare haha
Det har gått några dagar utan inlägg och det känns jättekonstigt att inte ha fixat några inlägg alls. 
Men det finns inte så mycket att blogga om då jag bara levlar (knappt det) och mina Bobcats dagliga på Sture och sen på mitt Asien konto behöver jag bygga lite mer rykte på vissa ställen innan saker händer.
 
Men ja. Jag kommer bara jobba denna vecka ut sen har jag nämligen hela 2 veckors semester :D Yaaay, under dem ska jag chilla, leka med er på sso, försöka bada ute, om det är för kallt så tar jag badkaret ehehe och jag ska även försöka göra något skoj här inne åt er som kikar in med :3 
 
Ta hand om er så länge så hörs vi! 
Puss på er! 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Ida Lionlord

Hej Sture! Jag skickade ett brev till dig och du svarade aldrig, även om du inte är intresserad hade det varit snällt av dig med ett svar (om du inte slängt brevet) så jag vet att du iaf läst det och inte behöver gå med oro i magen varje dag. ;)

Svar: Hej!, Fullt möjligt att jag inte har ens öppnat det eller något av dem andra breven jag får in dagligen ehh, kollar upp detta till helgen! :)
silverknight.blogg.se

2015-07-08 11:02:09
Felicia Wolfstreet

Sture... Du är bäst

Svar: Du är bäst! :D
silverknight.blogg.se

2015-07-08 21:53:23
Ebba

Åh du är så snygg där du sitter och driver med dina klubbledare! :D

Svar: Eller hur ;D
silverknight.blogg.se

2015-07-09 07:50:23


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback