Asien kontot - Mario har spännande saker

Har äntligen kommit upp i rykte med Mario och fått göra hans sista uppdrag tror jag det är? Inte långt kvar nu iaf tills jag är beundrad där också. Men iaf. 
Han har haft väldigt konstiga och spännade saker i sitt observatorium, liksom kolla bara 
Heter det inte Lådor föresten?
 
Okej, Jag ser en Vinflaksa, en trofe, dynamit och skuggsökare? Asså Mario, jag förstår inte haha 
 
Hajen är ju endå bäst :3 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Julie Dragonroad

Kom du inte ihåg när du filmade med Kim och Nemo?
Då var det ju ett uppdrag med Jaspers fågelskrämma krax. Då var det ju också någonting om låror?😂

Svar: Just ja!
silverknight.blogg.se

Ebba Youngland

Hehehehe,har du druckit vin? :D

Svar: Inte jag men Mario bör ju ha gjort det? Eller? :p
silverknight.blogg.se

2015-07-21 07:29:50


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback