Minecraft - Sture´s Crib

Det var ingen som gissade rätt på min vita lilla klump i minecraft men jag har vart så snäll just nu och gjort en video på vad det är för något. :D 


Jag hade tråkigt en kväll när jag spelade och då byggde jag detta haha 
Och det är såhär min lägenhet ser ut alltså. Färger och sånt stämmer inte riktigt men jag har gjort så jag kunnat med dem blocken jag kom på just då :D  




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Anonym

Hur har du fått Flows att fungera? o_o

Svar: Det var inte så svårt, bara att lägga in det där det ska ligga för att få vilket texture pack att funka :)
silverknight.blogg.se

2015-07-05 20:53:18
My Purplelord

Om det där är din lägenhet så är den 😍😍😍😍😍😍

2015-07-06 17:07:03
Anonym

Mer minecraft.Diversity och när du filmar på vingårdens gård.Helst själv.

Svar: Vad ska jag filma på Vingårdens gård? Den servern finns inte längre så det blir lite svårt och sen har vi även fått lite problem med Diversity. :/
silverknight.blogg.se

2015-07-08 14:09:55
Evelyn Pinktree

WOOW!!
Du är grym!!!!!!!!!!!!!!!!

Svar: Tack! :D
silverknight.blogg.se

2015-07-08 18:54:12


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback