Ni väljer rubriken! :)

Vill du önska ett speciellt ämne eller grej jag ska skriva om? Klicka då --> HÄR
Detta inlägget önskades av Ebba
" Varför skapade du Sneaky Dragons"
" Vem gick med i Sneaky Dragons först?


Sneaky Dragons skapades när jag hade nyligen lämnat min dåvarande klubb och blev bokstavligen spammad med klubbinbjudningar, ingen av dem lät spännande. ( Ja, jag gillar spännande namn ) 
Jag och en dåvarande spelare diskuterade då om att starta en egen mestadels för att just slippa massa random inbjudningar. 
Vi tittade på en hel del namn tills jag hittade Sneaky Dragons, jag fick stå som ägare och där skapades klubben :) 
 
Klubben som jag nu snart har ägt i 2 års tid. Min lilla bebis, min familj, en del av mig som jag verkligen har lagt ner tid och energi på för att få en såpass bra klubb som möjligt. Jag har tillsammans med 3 fantastiska ledare lyckats få klubben dit där den är idag och vi har kämpat och jag är sjukt stolt över oss alla med just Sneaky Dragons under sitt namn. 
 
Personen som gick med först i Sneaky Dragons var just jag. :3 Höhöh 
Sen tror jag det var Amanda Wolfdaugther eller Emma Shortroad. Jag kommer inte riktigt ihåg men det var en del spelare som joinade när jag hade skapat klubben :) 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Emma Shortroad

Det måste vara det bästa som hänt sen jag började spela Sso! <3

2015-07-23 20:00:00
URL: http://emmashortroad.blogg.se
Ebba

kul att du svarade på dem!

2015-07-26 11:04:31


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback