Pålle :3

Här kan man stå och visa upp sin nya häst :3 
Dragonhill heter den ensålänge då jag inte hittar ett bra namn till smeknamnet jag har, men när jag kommer på ett bra namn så kanske jag byter ^^
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Lily Shyforest

Åååå vilken fin häst och outfit *_____*

Svar: Tack! :D
silverknight.blogg.se

2015-07-02 19:54:25
Vanessa Mouseyard

Döp den till Zebran!! :DDD

Svar: Nej, det är ingen zebra, det är en häst :3
silverknight.blogg.se

2015-07-02 22:01:27
Stacy Flowernight

Så fin! :D Själv håller jag på att spara till den andra mörka hästen, älskar den :)

Svar: Alla hästarna hos Marley är sjukt fina, jag vill ha dem alla haha :D
silverknight.blogg.se

2015-07-02 23:25:02
URL: http://youtube.com/kaaleppi1993
Ebba

Jag har smeknamn till Dragonhill nu,så slipper du köpa ännu mer saker!! :)

Hilmer,Drinh,Haggy,Hasse,Harry,Daim,Doris

Pöss Sture ÄLSKAR DIIIIIG :D

Söt pålle <3

Svar: Tack och tack för namnen, dock så har jag redan ett namn som jag vill ha till den men finns inget namn som passar från starstable om man säger så :(
silverknight.blogg.se

2015-07-03 07:39:28
isla

Kexet Hasse Loka

2015-07-04 23:46:10


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback