Snart beundrad! :D

Här har det stått lite tomt men vad gör det när ni ändå är så söta och tittar in endå? :') 

Får lite dåligt smavete när jag kikar in och ser att det inte är några tidsinställda åt er. Men nu kastar jag in detta fina inlägg där jag kommer bli beundrad med sprickorna i morgon på mitt Asiatiska konto :D 
 
Trodde jag skulle bli det idag, men som ni ser på bilden så saknas det lite och jag har räknat ut att jag blir beundrad imorgon som sagt :) 
 
 
Sen gick jag även idag och blev Gillad på Evelina kontot med Fort Pintas strandverksamhet:D 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback