Beundrad :3

Gårdagen kunde vart bättre men jag kämpade mig endå igenom 2 timmar inne på sso. Levlade lite först och gjorde även mina sista dagliga med Familjen Jarlasson, filmade med JV crewet och levlade klart pållen. :3 Jobbiga 2 timmar med sprängande huvudvärk men när man vill ha saker klart får man stå ut eller vad säger man? :p




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
ɑ n n i k ɑ

Ahh, jag tycker att ryktes uppdrag är så tråkiga! xD

Svar: Mjo dem är inte dem roligaste men när man inte har något annat att göra så blir dem lite roliga :3
silverknight.blogg.se

2015-06-09 17:36:49
URL: http://youtube.com/kaaleppi1993
Haley Underbyxor

Snart får vi ta och banka bort den där huvudvärken :( eller börja med riktigt skrämmande hot så den sticker iväg.

Svar: Mjo. :/
silverknight.blogg.se

2015-06-09 19:37:35
Ebba

Kan du göra en film på hur Mary och floppen har det?

Svar: Jag har ingen serie som heter Mary och Floppen. Vet att Courtney Silverhill har en bildserie som heter Mary och Flippen. :)
silverknight.blogg.se

2015-06-09 19:59:04


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback