Champ :3

I fredags fick Felle och Haley till mig att ställa upp i champ. 
Som jag har nämnt tidigare så kan jag inte säga nej till söta Felle och speciellt inte när underbara Haley kommer och frågar snällt också. Asså åh, dem två tillsammans är så satans underbara <3
 
Anyway, tävlade först i Valedale med Kungen och vi failade på varje hinder, gud jag var så trött och ur form eller vad man ska säga så ja kom nog på en 9e plats trror ja? 
 
Tävlade sen i Firgroves champ och där fick en bättre chans :D 
Mihihi, och sen vare även Prince´s första champ och han gjorde en bra debut ;) 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Julie Dragonroad

Hejsan Sture!
Jag undrar om jag kan få låna en bild på dig från din blogg och redigera dig? Ska redigera min allra första bild ikväll :D

Svar: Jadå det kan du göra :)
silverknight.blogg.se

Inez Kakan Flowerforest

Jag var såååå nära att komma trea på Silverglade Championatet men sedan kom någon och bestämde sig för att rida före mig så jag kom fyra XD

Svar: Åh, man blir så glad när man kommer 4a. haha :p
silverknight.blogg.se

2015-06-22 17:11:49
URL: http://SnowflakesWolves.bloggo.nu


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback