Herpiderp Katten...

Känner att jag har laddat upp för många kattbilder på min instagram dem senaste dagarna men asså min ena katt är ju verkligen för underbar. Hahaha, Evesilverknight heter jag på Instagram om du inte redan följer mig ;) 
Asså kolla på honom :'3 

Sista bilden är ju bara för underbar vacker? 

Bjussar på denna bilden också, Titta på mina farliga vilddjur haha :D
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Inez Kakan Flowerforest

Haha gud vad gulliga katter du har! Jag ska gå in på Instagram direkt och följa dig, heter Cutepaws_Productions där.

2015-06-22 17:05:57
URL: http://SnowflakesWolves.bloggo.nu


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback