Lite info folket! :)

Lite info ang klubben Sneaky Dragons hemsida.

Då klubben nu har gått och blivit full igen så har jag valt att ta bort intresseformuläret på klubbens hemsida då det blev väldigt missbrukat förra gången det låg kvar och klubben var full
Jag vill att ni läser allt som står på sidan/sidorna innan ni skickar in något, antingen till klubben eller något annat.
Nej jag tar inte heller emot några intresseanmälningar via min brevlåda på sso heller. 
 
Det samma gäller formuläret som finns på medlems sidan, där står det klart och tydligt att det är endast till för medlemmarna i Sneaky Dragons. Det menas med att ni som inte är med i klubben ska skriva in saker där eller försöka skicka in ert intresse för klubben. 
 

Ja, jag vet att många är intresserade av att få gå med i klubben men det går inte att gå med då klubben är full och vi har även ålderskrav.




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Rebecca Spiderburg

Hej! Vilket typsnitt i din header använde du för "Välkommen hit! Här inne kommer du läsa om dem olika spelen jag spelar, såsom:"
Tacksam för svar!

Svar: Hej, det heter Ambitsek tror ja. :)
silverknight.blogg.se

2015-06-15 21:12:33


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback