Renovering

Jag är så sjukt nyfiken och höra vad ni tycker och tänker om renoveringen som sso teamet gjorde på slottet.
Så vad är era tankar och åsikter om slottet? Dela gärna med dig! :D 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Yvonne Puppyhall

Jag tycker om utsidan men inte insidan dom har ju inte renoverat insidan

2015-06-19 10:47:23
Lily Winterstar

Min åsikt är att det ser väl ändå ganska fint ut, väldigt princess aktigt, men de passar på något vis bättre in i Jorvik än hur mörkt och dystert det såg ut förut, doe ser det ändå lite plastigt ut, som ett väldigt populärt texturepack i Minecraft vars namn jag glömt, och det är även sjukt synd att insidan ser ut som den alltid gjort, det förstör lite den fina och glada stämning man får av utsidan att se den mörka och dystra insidan.

Svar: Mjo, trråkigt med insidan, känns lite som om att dem glömde av att den finns.
silverknight.blogg.se

2015-06-19 12:55:40
URL: http://winterztarz.blogg.se
Olivia Skydaughter

Tyckte det blev ok. Tycker dock inte att det känns som samma slott längre. Sen blev stenarna på marken väldigt "plastiga".
Men det blir nog bättre när man vant sig :)

2015-06-19 14:25:35
Gabrielle Northstar

Jag gillar det, visst det är lite mer prinsessigt och feminint än det förra, men tycker det passar. Synd att de inte gjorde om lite på insidan dock.
Det skulle vara grymt med ett café i ett av tornen eller på slottsgården också!

Svar: Ohh ett cafe i något av tornen hade vart så awesome! :D
silverknight.blogg.se

2015-06-19 15:49:57
Guuurka

Jag tycker att det inte alls blev fint,jag ÄLSKAR verkligen den lite mörka men mystiska känslan på slottet som de hade förut.
Det ser ut som ett Barbie-slott!
Det är som att lura sig själv:Först sött och trevligt,men sedan kommer man in och möts av ett enda mörkt rum?Jag tycker att det inte borde ändrat utsidan,att de borde byggt ut inuti slottet med olika rum,jag menar,det finns ju en massa dörrar där!Det hade varit mycket roligare,kunde de inte byggt så som det såg ut i den där herrgården i Starshine-spelen?

Jag är inte alls nöjd med hur de gjorde om!

Svar: Tänk om man kunde få gå in genom en av dörrarna och så kommer man längst upp i slottet? Till typ ett torn eller så det hade vart awesome :D
silverknight.blogg.se

2015-06-19 17:42:48
my Purplelord

Tycker att det ser lite ut som ett leksaksslott... Nämen haah nästan.

2015-06-19 22:38:19
URL: http://myequus.blogg.se
Cecilia Opalhurricane

Det blev väldigt fint om man stod en bit bort, men ju närmare man kom desto mer plastigt blev det. Det började mer likna Minecraft än Star Stable... Men annars är det ganska fint:)

2015-06-20 11:48:41
Inez Kakan Flowerforest

Det ser ut som ett slott från typ barbie, men lite fint antar jag. Fint om man står långt bort precis som Cecilia Opalhurricane sa

2015-06-22 17:07:43
URL: http://SnowflakesWolves.bloggo.nu


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback