Alicia Online - Fräsiga poser

Upptäckt att om man är borta från Alicia ett tag och kommer tillbaka så kan man komma tillbaka till detta ^^
 
Sen kan man också parkera på huset och säga "Här kan man va"
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Amanda

Hej, kan du göra ett inlägg hur man laddar ner Alicia online? Funkar inte för mig o: Du har en av dem bästa bloggarna jag läser <3

Svar: Hej! Tråkigt att höra att du har problem att hämta ner det. Tycker dock att instruktionerna på deras hemsida är rätt enkla med hur man hämtar ner det. Det är inte så svårt och jag vet att du kan klara det :)
silverknight.blogg.se

2015-03-12 15:23:14


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback