#EnargSture

"Hejsan!
Tyvärr är det så att Google Chromes senaste uppdatatering inte längre stöder Star Stable.
Detta innebär att du inte längre kan spela Star Stable från webbläsare Google Chrome.

Men oroa er inte!
Det går fortfarande bra att spela genom att ladda ner vår launcher från hemsidan.Det finns inget Star Stable kan göra för att ändra detta, men det går fortfarande att spela med andra webbläsare som t.ex. Firefox, och launchern går snabbt och lätt att ladda ner från hemsidan!
Om du använder launchern behöver du inte längre använda en webbläsare för att kunna spela utan du kan ta dig till Jorvik direkt från skrivbordet på datorn! :) "

Denna text är kopierad från StarStables facebook sida.
Och min första tanke är att innan ni hänvisar till en annan lösning, se då till att den lösningen funkar till 100 %. Sen kan man ju faktiskt undra om StarStable ens tänker göra något åt just chrome´s upptadering? Jag är en flitig användare av webbläsaren Chrome. (Använt Firefox tidigare men efter x antal krångel så äre Chrome som gäller för mig)
Sen en månad tillbaka har jag en ny dator, en pc ingen mac utan en pc. Men nu när StarStable inte vill göra något åt denna uppdatering Chrome gjort så har jag helt plötsligt en Mac i StarStables ögon.
 
+ Jag frågade faktiskt StarStable supporten om var jag inte kunde spela via hemsidan den 6 Fenruari och får tillsvars
"Hej, Vi vill gärna att ni spelar via launchern så det är bra att du gör det. Dessutom får du tillgång till uppdateringarna 1 timme tidigare på onsdagar då Vi vet inte exakt vad felet kan vara men kanske dina säkerhetsinställningar? Trevlig dag!" 
Liksom nej.
Nej!.
 
StarStable verkar mer eller mindre skylla på spelarna än på sig själva när det kommer till problem. Varför inte vara den mogna och bara säga att ja men vi har problem, och det ber vi om ursäkt för. 
 
#EnargSture




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Ella Nightcamp

förstår dig !!!
blev också arg ... :/

2015-03-03 20:27:27
Sanna Greenlee

Samma här! Har en stationär dator som bara Chrome funkar på och launchern funkar inte för mig det bara blir kryss. Jag har kontaktat sso efter att jag läste det här och kollade sedan in den via mammas Fb. Om dom inte svarar kan det inte vara sant att dom läser allt dom får!

Svar: Har kompisar som skickade in till supporten för över två månader sen och inte fått svar ännu. Jag skickade själv in ett ärende i mitten av feb och inte fått något svar heller.
silverknight.blogg.se

2015-03-04 11:45:56
elviradragonstreet.blogg.se

Har nästan likadana problem och jag kan inte spela starstable från någon annan webläsare än Chrome (eller ja, inte nu längre :( ) och min dator vägrar att ladda ner launchern så kan inte spela sso mer verkar det som :(

Svar: Men gud. :(
silverknight.blogg.se

2015-03-04 20:20:58
URL: http://elviradragonstreet.blogg.se/
Lina Goldcamp

Förstår dig för hela spelet kraschar hela tiden via launchern och datorn kommer krascha helt om jag fixar tillbaka ett äldre nätverk som t.ex FireFox (jag är ju såklart datageniet i familjen, sitter typ som värsta datahackern eller nåt och klickar på mina tangenter haha ( fast hackar ingen för det Ä elakt och dumt gjort bara) :(

2015-03-15 20:21:24


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback