Menybubblor...

Jag vill göra något med mina hästar. 
Eller asså iaf deras bubblor i menyn. Nu är dem många ( hela 30 stycken?! ) och det tar upp mycket plats. Jag kan sätta dem tillsammans med en stor bild typ och sen länka via ett inlägg som ja man kommer till. Men då känns det så tråkigt, liksom jag vill visa upp dem :3
 
 
 
Snälla söta rara läsare, hjälp mig! Kom med förslag och tips :D




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Ella Nightcamp

Jag tycker om som du har :D
Men det skulle också vara fin om du delade upp bilderna på hästarna och ha bilderna brevid headern så att headern är i mitten och bilderna är på höger och vänster om den ... hehe hoppas du förstår min dåliga förklaring <3
kram // Ella

Svar: Jag förstår, men med tanke på att dem är såpass många så blir det väldigt svårt att få det att se snyggt ut. :/
silverknight.blogg.se

2015-03-31 19:04:20
Vera

Jag tycker du ska behålla det som det är men det kanske inte är mycket till hjälp :P :)

2015-03-31 21:24:27
URL: http://skywright.blogg.se
Liza Bluetree

Det är bra som du har det tycker jag😁

2015-04-01 13:35:37
URL: http://ssolizab.blogg.se
Sso spelare

Jag tycker att det är fint så som dukar det men. Det vore fint om det var typ lite som Nemos blogg med häst namnen på sidan😃🐴

Svar: Mjo jag får fundera lite :)
silverknight.blogg.se

2015-04-05 08:31:55
Daisy Lightmountain

Jag tycker det hade varit snyggt att sätta alla bubblorna i en enda bild om du förstår och skriva namnen kanske på dina hästar kanske blir lite jobbigt eftersom dem är såå himla många. Hoppas du förstår Sture :D

Svar: Jag förstår vad du menar, dock vill jag helst ha så att man kan klicka på någon bubbla och så kommer man till en liten info om dem, blir lite svårt att sätta länkar på alla om man kastar ihop dem till en enda bild ^^
silverknight.blogg.se

2015-04-13 17:21:29
URL: http://daisylightmountain.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback