Nytt hår!

Äntligen tog jag det modiga steget och bytte hår! 
Det var ett jobbigt steg faktiskt men nu efter några dagar kan jag säga att jag gillar det :)
 
Vad tycker ni, blev det vackert? :) 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Dextra Applesmith

Jättesnyggt! :)

2015-03-10 16:41:08
ebba ponyheart

JÄTTE FINT!!!! Har det också! :D

2015-03-10 17:29:20
URL: http://ebbaponyheart.bloggo.nu
Lizbeth Diamondbell

Jag tyckte det var jätte fint! :)
Dock kommer det ta ett tag att vänja sig eftersom jag är van vid ''Speciella, Fina, Sture Håret''.
Men jag tycker du ska vara nöjd med ditt köp för att du är precis lika vacker som alltid, och hur du än förändrar ditt utsende ( stav ) så kommer vi alltid älska dig för den Sture du är. Utsidan räknas inte, det är där inne man finnar allt. <3
Älskar dig!

Svar: Åh fina ord från en fin person! :')
silverknight.blogg.se

2015-03-10 18:35:17


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback