Sneaky Dragons - Modeshow

I söndags körde vi en liten modeshow i klubben.
Vi hade 3 olik kategorier, Sommar, Vinter och Nobleklädsel.
(långt inlägg med massa bilder - YAAAAY! )
Vi domare. Jag var Vinter, Nemo var Nobel och Haley var Sommar.
 
Första kategorien var Sommar.
Sommar vinnaren blev Amanda Youngweb. Stort Grattis och jag hoppas du inte får allt för många blåmärken efter ha trillat av catwalken! 
 
Nästa kategori blev min kategori, Vinter :D
Enkelt och stilrent tyckte vi domare och utsåg Sasha Duskgirl till vinnare i Vinterkategorin.
 
Sist ut var Nobelklädslen och efter flera gånger fatal, nätverksfel och att spelet krashade/hängde sig så tog vi det sista på Resturangen. 
Haley Underfall kammade hem vinsten!
 
 
Ett mycket roligt event med söta outfits. Lite tråkigt att så få kom men ibland är det mysigt ^^




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback