Sneaky Dragons - Vecka 10

Måndagens event hoppade jag över. Men Haley och Felle höll i det och dem lekte Rött som Blod på padockön. 
Arvella knep första platsen så grattis till henne! :D 
(bildkapadfrånHaley)
 
Tisdagen stog det tävling på schemat. Inget event utan vi fick hejja på våra kära drakar som är med i tävlingslaget. Jorvik Foals hette klubben som vi tävlade mot. 
 
Jättesöt liten klubb som kämpade på bra, tyvärr räckte det inte hela vägen för dem och drakarna tog hem segern. 

Onsdagen vart det möte och vi gosade även inne i klubbhuset. 
 
Torsdagen så höll Sasha i eventet och det var sjukt kul även ifall mitt lag inte vann. :p
Försökte paxa vinsten redan från början men det gick inte så bra. :/ 
Vi började med att bli indelade i 4 lag. Sen kördes det frågesport om Sasha´s hemstad, SJUKT svårt! Men här hamnade mitt lag på 3e plats och vi åkte tyvärr ut :/ Lag 4 åkte också ut så bara lag 1 och lag 2 var kvar i spelet så att säga.
Lag 1 och lag 2 fick stafett tävla mot varandra medans jag badade lite med min häst ehehe 
Lag 1 vann tydligen stafetten och fick då grupptävla uppe på vingården´s ena tävling och det var en jämn kamp mellan Ellie och Felle men Felle knep första platsen och får hemliga priset vi alla kämpade om! :D
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback