STURE ÄR ARG!

Jag måste få ta ut min ilska.
VAD ÄRE NI INTE FATTAR?! 
Det står på 2 ställen på sidan att klubben är full, VAD ÄR DET FÖR JÄVLA MENING MED ATT SKICKA IN?! 
AAAHHHHHH! -_-
Självklart kan jag ta bort fomuläret men då får jag lägga in den sen när vi kan ta emot ansökningar. men asså seriöst, lär er för fan att läsa och skicka inte in om texten står där!
 
Trodde att folk kunde läsa nu förtiden men tydligen inte...  
 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Grace Mysteryyard

Du du du du! Jag läser bäst i min klass! Jag läser bättre än vissa i högre klasser än mig! Så säg inte att folk inte kan läsa för det kan jag!

Svar: Finns undantag, och du är ett av dem :D Jag blir jätteglad över att vissa kan läsa men det känns som om mer och mer personer struntar i att läsa allt som står på en sida. :/
silverknight.blogg.se

2015-04-01 18:19:35


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback