Ehhh....

Ytterligare ett inlägg om spelare som jag inte är okej med längre.
Hoppas att du slutar med att använda min klubb som reklam.
Ja du kanske gillar klubben och allt vi gör men du kan inte komma och bara sno mitt klubbnamn utan lov och sen fortsätta även när jag har bett dig att sluta och du säger att du aldrig mer ska göra det.
 
Sen finns det underbara Ella Nightcamp. Så underbar och sjukt gullig människa. Hon är ofta på våra event och tittar på och hejjar på oss om vi tävlar eller gör något annat. Hon har kommit på klubbens bästa sidan. Ella <3
 
 
 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Ella Nightcamp

<3 Ni är dom bästa ... <3 Älskar er <3
Kram <3

2015-03-26 15:05:47
Adriana Mysteryyard

Kul för mig! Att hamna på bloggen. Courtney gjorde ett bra inlägg om rolla Sneaky Dragons! Hon skrev att det var gulligt... <3

Svar: Först var det lite gulligt ja men inte att du fortsätter efter jag har sagt till dig att du ska sluta. Det ät inte gulligt för fem öre.
silverknight.blogg.se

2015-03-26 17:17:22
Adriana Mysteryyard

Ska aldrig mer rolla Sneaky Dragons i hela mitt liv. Jag ska vara emot rolla Sneaky Dragons. Jag tänker ignorera och skälla ut alla som rollar Sneaky Dragons. Jag tänker hjälpa dig från och med idag! INGEN SKA FÅ ROLLA SNEAKY DRAGONS!

2015-03-28 11:08:15


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback