Vacker mintgrön / svart outfit

Något jag väldigt sällan lägger upp är mina outfits. Tänkte dela med mig av några av dem som ni kan ha sett i tidigare inlägg eller på tidigare bilder. :) 
 
Användes senast vi hade ponnyvecka i klubben och jag kan säga att jag verkligen stack ut i mängden :3
 
Häst:
Träns - Valedale
Sadel - Firgrove
Filt - Västkobbens Fiskeby
Benlindor - Fort Pinta
Svansrosett - Fort Pinta
 
Ryttare:
Hjälm - Västkobbens Fiskeby
Jacka - Uppdrag
Vantar - Uppdrag
Byxor - Firgrove
Stövlar - Silvergladebyn




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Astrid Wintervalley

Gud vilken fin! Nu blev jag sugen på att sätta ihop några outfits själv...:)

Svar: Tack! :D
silverknight.blogg.se

2015-03-28 21:16:22
URL: http://helpfulbubbles.weebly.com
Annie

Fin outfit, gillar såna här bloggar.Skulle vara roligt om du ville kolla in min blogg: anniehorselife.blogg.se

2015-03-29 11:42:40
URL: http://anniehorselife.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback