Courtney´s konto is mine!

Nemo´s pålle är också klar folket. 
Yes, jag har haft i uppdrag att levla hennes jättefina häst under Maj månad då hon knappt skulle vara hemma och ville inte ens äga den eller levla den. Men med mina jättefina ögon och gulliga prat fick jag min vilja igenom och hon köpte hästen. Dock slutade det med att jag hade lovat att levla den så ja, det är klart och nu återstår nästa projekt tills hon kommer hem och tar över sitt konto igen. 
 
Så ser ni Courtney Silverhill i spelet så kan jag garantera dig att det inte är Nemo som är inne utan det är jag, iaf veckan ut tror ja. Kommer inte riktigt ihåg när hon skulle komma hem om hon nu gör det vill säga, då hon är utomlands i något mysigt land och myser i värmen. :3 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback