Dragonblood is done

Mitt på lördags förmiddag okej, rätt ska det vara. Någongång mitt på lördags dagen så blev senaste hästskrället klart. Och nej, jag är trött på den så precis när han/hon (ej bestämt ännu. + tror inte ens jag visat er den...) så åkte pållen till hästön.
 
Jag hade inte tänkt på det tidigare men under levlingen med denna häst så blev det med klart. Precis innan jag köpte den såg jag den nästan aldrig i spelet och dem gångerna jag såg den var den skit fin men detta försvan väldigt fort under själva levlingsprocessen och nu ser jag den nästan överallt och det förstör lite för mig liksom eller vad man ska säga. 

Ja, den är fin men inte om du ser den överallt :/ 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback