En edit?

Pillat lite i photoshop och ja, här är resultatet. :3 
 
Första gången jag gör något sånt här och mjo det var väl kul men jobbigt och bara något jag pillat med när jag har velat så tid har jag ingen aning om vad jag lagt på det. Ehm ja... :)




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Elsa Shadowstar

Omg sååå fin! Du är ju fantastisk:)

2015-05-31 06:18:50
Anonym

Den blev ju jätte bra! Svårt att tro att det är första gången du gör det! Älskar din blogg<3

2015-05-31 10:16:03
Linn Cloudforest

Hejsan! Du sa att du hade pillat i Photo Shop, jag undrar lite hur får man tag på det? Jag är nämligen intresserad av att testa ;)

Svar: Något du kan göra är att du googlar på det och sen köper det via deras hemsida tex. :)
silverknight.blogg.se

2015-06-03 11:29:52


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback