Hej hopp

Uppdateringen här kommer att sjunka lite då jag just nu har ingen inspo till inlägg och sen gör jag inte så mycket på sso längre. Jag har ingen häst att levla utan det enda jag har att göra på sso nu egentligen är dagliga med både Bobcats och Jarlasson och se event med klubben. 
Så ja, jag försöker få ihop massor med inlägg (därav att jag spelar både på mitt Asien konto och även Alicia Online) så att det händer något här inne ^^
 
Sen har jag även fått jobb igen som suger all energi just nu i början iaf. Dock är det måndag till fredags jobb men endå. ^^ 
 
Ni kan fortfarande ställa frågon till mig, skriv ett brev och skicka iväg till Johanna Dragonborn så svarar jag på dem så fort jag kan! :D 
 
(gammalbild)




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
linnea

kan jag få en plats i din klubb sneaky dragons

Svar: Klubben är full.
silverknight.blogg.se

2015-06-03 20:00:07


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback