Hopphästen

Tog några bilder när vi levlade häromdagen på Lisa´s Hopptävling :) 
Gillar quartens hoppstil lite. Synd bara att gubben inte är animerad till hästen. :/ 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Astrid Spiderbrooke

Hej Eve! Precis bytt server till Air Star :D Därför jag skulle vilja träffa dig och Sneakydragons. Om det går,kontakta mig på SSO ❤️

Svar: Hej Hej!, Kul att du har bytt och en dag kanske vi ses i spelet :)
silverknight.blogg.se

2015-05-22 14:22:51
Lea Bravedaughter

Har du märkt att bommarna ramlar ner om man river? :D

Svar: Yes :D
silverknight.blogg.se

2015-05-22 14:48:42
Olivia Skydaughter

Hejsan! Ville bara fråga dig 2 frågor.
Hur många sc har du?
När du köper en ny häst, brukar du köpa sc innan det?
Älskar din blogg, besöker varje dag!
//Skydaughter

Svar: Hej hopp! 1, jag har så jag klarar mig och 2, nej, jag ser till så att jag har sc innan jag köper en häst. Om jag måste spara så sparar jag :D
silverknight.blogg.se

2015-05-22 15:00:35


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback