" Hur jag kom med i Sneaky Dragons "

Jag hade precis börjat spela sso och gick med några klubbar för o testa lite.
Lite väl unga åldrar och så fick jag ett tips från en kär vän att varför har du inte sökt till Sneaky Dragons? Så ja tänkte ja får väl testa och rätt var det var så kontaktade Nemo mig på spelet och så blev jag inbjuden till klubben! Visste ingenting om den men att det var äldre spelare osv. Mycket trevligt folk och jag trivs verkligen. :)
/ Malin Bunnylee
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback