Oj oj oj. Folk överallt

Asså shit, vart ska jag börja? 
Eller jo men asså jag tycker det är sjukt kul att ssoteamet har öppnat upp så att man kan flytta sig själv mellan dem olika servrarna smärtfritt och snabbt MEN det innebär också vissa problem. 
Jag är en person som oftast inte vill bli förföljd, spammad med grupp inbjudningar, stå i mig eller stegra på/i mig. Och ja, nu har det kommit massor med folk från både server 2 och server 3 och ja asså jag är sjukt glad över att ni har kommit till Air Star servern men den är kaos just nu och jag pallar inte kaos eller hur mycket folk som helst.
 
På tal om mycket folk, har ni ens tänkt på hur mycket det laggar nuför tiden på servern också?! 
 
Jag vill träffa er alla som har flyttat till servern men inte just nu tack.
Jag blir stressad över för mycket folk och det slutar med att jag drar från spelet :/ 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Ellie Northfall

I feel you babe x_x

2015-05-23 16:54:34
URL: http://ellienorthfall.blogg.se
Ebba Youngland

Nee,du får inte lämna SSO! :C

Ja,mycket lagg på server 1 nu (Jag ska egentligen inte säga mycket eftersom jag flyttade tillbaka idag,MEN jag spelade här från första början..Jag hör hemma på Airstar. <3

Det var inte bra att de gjorde så att man kunde byta server.. :/



Kram!! <3

Svar: Jag har inget problem alls med att folk kommer tillbaka eller kommer till servern egentligen men när alla kommer på en och samma gång blir det huur mycket som helst och ja, då blire kaos. :p
silverknight.blogg.se

2015-05-23 18:05:28
Claire Masterknight

Jag förstår dig helt och hållet där! Jag blir också stressad och får panik över för mycket folk. Jag hejade ju på dig igår kväll i Moorland vid postlådan och alla gillar väl att få en komplimang? Men att bli förföld och stakad ja det är ju något annat. Jag är en av de som flyttade till Air Star, kom hit från Marsmallow Clouds

Svar: Ja men precis, det som hände igår vid brevlådan är helt okej liksom men tänk dig när det kommer 5 pers till då blire kaos. Hur trivs du änså länge på Air Star då?
silverknight.blogg.se

2015-05-23 18:19:07
Claire Masterknight

Stalkad menar jag inte stakad...

2015-05-23 18:19:50
Melissa Crazypie

Vad jobbigt Sture:( Förstår dig!!
Hoppas det lugnar ner sig snart iallafall för dig och dom andra :)
Kommer inte störa dig på sso LOVAR!<3
Kram//Melissa

Svar: Hoppas verkligen också att det slutar snart då jag pallar knappt att vara inne. :/
silverknight.blogg.se

2015-05-23 19:44:36
URL: http://threessofriends.weebly.com
my Purplelord

Ja! Håller med dig. Men jag ser väldigt ofta Game Masters nu!

Svar: Mjo och det är kul att man ser dem lite mer och mer inne i spelet :)
silverknight.blogg.se

2015-05-23 23:52:36
URL: http://myequus.blogg.se
Claire Masterknight

Jag trivs bra Evelina tackar som frågar!

2015-05-24 07:50:46
Felicia Wolfstreet

Jag reser runt på servrarna men stannar på server 1 för att min klubb ice mice har byt server... OCH DET LAGAR så in i helvetet!!! (Eller hur det stavas 😳

2015-05-24 10:19:17


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback