Posteffekter

Spelar du med eller utan posteffekterna i spelet? 
Jag spelar inte med dem då jag tycker om när det är skarpare och inte så oskarpt eller vad man ska säga. 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Stephanie Oldwood

Med (tror jag iaf ^^) då jag tycker att det inte anstränger ögonen lika mycket :3

Btw, riktigt bra blogg! :D

Svar: Om du är osäker så kan du kika via Alternativ menyn och sen grafik. ^^ Och tackar! :D
silverknight.blogg.se

2015-05-19 11:18:15
Emma Shortroad

Spelar utan posteffekter, bilderna går bättre skärpa och ser inte så utsmetad ut :)

2015-05-19 13:23:56
URL: http://emmashortroad.blogg.se
Elsa Miststreet

Jag tycker faktiskt bäst om att ha UTAN Postefekter (STAV).

2015-05-19 16:47:31
TD

Hur sätter man på posteffekter?

Svar: Via telefonen, alternativ och sen grafik och sen har du en liten ruta där du kan bocka i posteffekterna och vertical synk :)
silverknight.blogg.se

2015-05-20 19:41:12
Courtney Silverhill

UTAN :D

2015-05-21 13:26:58
URL: http://starstablesverige.blogg.se/
Ankan

Kan inte ha posteffekter så UTAN cx

2015-05-23 20:55:06
URL: http://teamandalusian.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback