Q & A

Med denna vackra kategorin kommer jag att försöka svara så gott jag kan på alla er frågor. :) 
Har du en fråga så kan du alltid breva till Johanna Dragonborn ( mitt server 2 konto ) vars brevlåda är tom mer eller mindre hela tiden än den är på mitt server 1 konto ^^

1. Oj, jadu. Vad ska man svara på den frågan, ehm. Asså vi gillar varandra i klubben och vi har en underbar gemenskap som kanske tilltalar många spelare och därav att många vill gå med? 
Asså jag ser inte Sneaky Dragons som är känd klubb, utan som en fin klubb med underbara medlemmar.
2. Jag såg en annons på Facebook om StarStagble och testade på spelet. 
3. Det är väldigt härligt att ha en bra klubb, jag vet att alla klubbar är härliga men på sitt sätt. :) 

 Oj! Detta var en bra fråga. Ehm, skulle vilja vara Lisa tror ja. Starshine är ju hur söt som helst och Lisa är fett cool :D 

 1. Äger alla Paint hästarna i spelet så måste ju vara dem.
2. Ehm mer än 2 år, jag har tyvärr ingen koll på när jag började men har vart med ett tag iaf. :) 
3. Ibland rider jag ja.
4. Jag har en hatkärlek till dem. När jag såg video på dem först så såg dem jättehemska ut men jag har lärt mig att gilla dem och även nu äger jag en. 
5. Alla har en specill plats i mitt hjärta så kan inte säga en person. Alla i klubben är underbara på sitt sätt :3
6. Sjukt kul att du gillar det jag gör och det värmer att höra! :D 
Jag har säkert en hel del personer som inte gillar mig och det jag gör men det struntar jag i, vill dem lägga energi på att vara idioter så fine ^^
7. Så länge spelet utvecklas (som det alltid gör) kommer jag nog spela några år till. :) 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
TindraDoris

När du svara på Johannas fråga så skrev du Starstagle istället för Starstable haha xD ^_^

Svar: Ojdå haha måste vart lite för snabb i fingrarna där :p
silverknight.blogg.se

2015-06-02 18:29:18
URL: http://moneypandas.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback