Silverprince

I onsdags kom det nya Quarterhästar och efter litet snack på Facebook med Sofia Goldknight så var jag inne på hennes konto och köpte en häst åt henne :3
 
Tillsammas kom vi fram till en färg och även en plats för foto som hon ville ha till sin Instagram. 
Och här är två bilder från det tillfället.
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Anonym

Oh vad fin den första bilden är! Grymt snygg! Bra jobbat!

Svar: Aw, tack så hemskt mycket :D
silverknight.blogg.se

2015-05-08 14:35:05


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback