Sneaky Dragons - Nordiska Mästerskapen

Nordiska mästerskapen, Ja jag vill leva jag vill dö i norden!
Nu är det dags för dem nordiska mästerskapen, Sverige, Norge, Danmark och Finland ska tävla om det prestige fyllda guldet.
Vilket land vill du tävla för? Du ska anmäla dig på facebook gruppen och det är först till kvarn som gäller (3 personer för varje land). Kravet är att du ska ha den tröja som tillhör landet du tävlar för på de två första grenarna, vid konståkningen ska din klädsel matcha ditt land. Upplägget på tävlingarna är olika varje dag och ibland tävlar samtliga i laget och ibland inte. Varje tävling avslutas med afterski och prisutdelning och det landet som vinner hela mästerskapet får vid veckans slut mästartitel.
 
Måndagen började med Backåkning. Det var väldigt spännande och vissa gled längre än andra men Danmark lyckades glida längst och vann måndagens event. 
 
Tisdagens event bestog utav slalom. Vi sa åt dem att värma upp vid Josh i Moorland men när träningen var över då flyttade vi oss till Morse och där skedde tävlingen. Mihih 
 
Onsdagen var sista dagen på vårt fina Nordiska Mästerskap och avslutades med en vacker Konståkning
 

Nordiska mästerskapen är nu över!

En fantastiskt rolig vecka har flygit förbi och här har ni veckans resultat.

GULD - Sverige
SILVER - Norge
BRONS - Danmark
LILLA BRONSET - Finland

Alla deltagare har varit fantastiskt duktiga och reserverna har varit guld värda. Tack till er som supportat och tack till Nina som streamat! Streamen har haft runt 50 tittare vid varje event, så kul.

Nästa år kör vi igen! <3

 

Jag vill tacka alla som valde att kolla på vår stream under denna veckans event. Det har varit jättekul att bjuda in er i vår event vardag och jag hoppas ni hade jättekul med oss! Puss på er !! :D 





Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback