Sneaky Dragons - Vecka 20 - Let´s go wild!

Emmas vecka och den började verkligen fel för min del. 
Alla i klubben vet att jag hatar Skattjakter så länge jag inte håller i dem. Även då jag hatar jag dem lite. 
Men endå hade hade Emma planerat en typ. 
Jag tänkte att Okej, det kan bli kul men jag gick rage istället efter 2a ledtråden till plats nummer 2. 

 
Tisdagens event var en liten utsällning och Emma fick tyvärr förhinder så jag hoppade in och hjälpte Simone med bedömningen på alla vackra drakar. :) 
 
Onsdagens event bestog av 16 frågor som antigen var falska eller sanna.
Jag hade inte direkt tiden till att vara 100% aktiv så jag valde att inte delta på eventet men jag stog ändå lite bakom alla och såg vacker ut :3  
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback