Sneaky Dragons - Vecka 22

Det har varit en jobbig vecka för mig irl men jag har endå hållt humöret uppe och lekt med mina kära vänner :) 
 
I måndags plågade jag och Haley dem lite med en lek/event jag kom på. 
Döpte eventet till Klädduellen och det gick ut på att under en viss tid skulle dem klä på sig en outfit som vi nämde. Tex hopp, western, sommar and so on ^^ Kom dem tillbaka efter att tiden hade gått ut så kom dem inte med till nästa omgång.
Det var jättekul att få höra deras små panik och stress men sjukt kul.  Nemo var redigast och plockade hem eventets vinst! 
 
 
Tidagen skulle ja ha haft event men det ställde jag typ in och Annie tog över istället. Så här vet jag inte vad dem gjorde. 
 
 
Onsdagen vare möte och det firades med min fina dödenmask, nä men råkade få på mig den och upptäckte inte det förrens dagen efter haha. Så vaken i huvudet :(  
 
Torsdagens event höll Natalie Skyforce i. Keep it real hade hon döpt eventet till och det gick ut på att vi skulle komma i en viss outfit och med vår starthäst. Sen skulle vi köra Firgrove loppets tävling UTAN att springa på några genvägar eller så, vi fick alltså bara springa på stigen. Vi fick inte heller vrida vår kamera om vi nu gjorde det liksom.
Sjukt svårt dem första kurvorna men sen när man märkte hur kameran betede sig så funkade det endå. Kom på en tredje plats när det sen tävlades på loppet i slutet. :) 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback