Underbara du <3

Alla borde ha en vän som Felicia Nightlake <3
 
Hon är en sån underbar vän som man kan prata med i timmar om allt mellan himmel och jord. Bokstavligen allt.
Vi kan ena stunden snacka om hästarna på sso till musik på två röda sekunder. 
Jag har aldrig tråkigt när jag är med henne och jag stöttar henne i vått och torrt och det kommer jag alltid att göra. Hon är min underbara Felle <3
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback