Barnvakten Sture

Juluppdragen har börjat och ja, dem är liiite roliga, vissa av dem iaf. 
Denna är lite extra tolig för att om man springer fort och hoppar kan man då denna vinklen och igentligen se sig själv springa efter barnen. MEN denna gången satt jag kvar på min häst och gled runt :'D 
Det var en rätt rolig syn haha 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Elin Dragonfall

Ja, att kunna göra sig till två hade inte vart så illa i ett tillfälle som barnvakt ;)

2015-11-27 22:46:50


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback