Dator vs Mobil

Jag vet att för ett tag sen hade jag aktiverat så att om man läste min blogg via mobilen så fick man en annan design men efter ett tag tog jag bort det då att jag personligen har lagt ner många timmar på att just min blogg ska vara fin. Och om man har mobildesignen på så har man typ ingen design alls. Vilket gör att ni inte kan se allt mitt arbete. Kanske låter lite ego eller så men det är ju så det är. 
 
Jag har lagt ner en hel del timmar på att få det som jag typ vill ha det och självklart vill jag visa upp det :3 
 
Och som vanligt när jag byter lite i designen, hör gärna av dig om du hittar något galet, antignen via en kommentar här inne eller ingame :) 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback