Epona - Starshype!

Detta inlägget handlar om Epona´s stjärnor! Läs ej vidare om du vill bli spoilad!
 



Epona, oj oj oj, vart ska jag börja? 
Nä men området är sjukt fint och jag är nöjd typ. Jag hade inte samma hype över området som flera av mina vänner hade. Men när vi hade kommit en bit in i uppdragen såg jag en stjärna och jag var fast. Jag skulle ha alla! Och, nyligen tog jag sista stjärnan :3 
Jag och Felle sprang runt i några timmar och letade efter dem och även platserna man kunde upptäcka och ja, nu har jag några platser kvar men inga stjärnor. :D 
Vi kom till vissa platser och bara ah men här bör en stjärna finnas, snurrar lite på kameravinklen och titta där var en stjärna :D 
Men ja, kordinaterna för Epona´s stjärnor kommer jag lägga in i det inlägget också men ni får dem redan nu också :3 
(Nej jag pallade inte göra en karta på vart, det är inte så svårt att leta efter kordinater ^^) 
x - 88  y - 331     x - 89 y - 323     x - 94 y - 332 <--- Månskärebyn
 
x - 53 y - 340     x - 48 y - 316     x - 55 y - 316  <--- Vrakkusten
 
x - 166 y - 333     x - 160 y - 334     x - 161 y - 324     x - 169 y - 311     x - 142 y - 315 <--- Spegelträsket
 
x - 122 y - 314     x - 125 y - 253     x - 101 y - 286  <--- Grådagsbergen
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Sandra Westnest

Hittar verkligen inte stjärnan vid x - 89 y - 323, letar överallt men inget kommer fram. Har redan hittat en vid Månskärebyn men det är inte den i alla fall. Om du kommer ihåg, hur såg det ut där stjärnan var, var den i vattnet eller i buske osv? Tacksam för svar :)

Svar: Den ligger under en bro :D Bakom fiskegubben ehehhe ^^
silverknight.blogg.se

2015-11-21 15:27:49
Elin Dragonfall

Försöker leta efter stjärnan i Grådagsbergen (x - 122 y - 314) men råkar alltid hamna på ett stängt område av någon anledning... :/

Svar: Skumt, den ska ju ligga på ett icke låst område eller vad man ska säga :p
silverknight.blogg.se

2015-11-21 20:27:09
Linn

Hej! Jag har tagit 3 sjärnor i spegelträsket (utan dina kordinater) och jag kan inte hitta de sista två även fast jag letar ihjäl mig /: Har hittat två st i vattnet och en under en bro men vet du vart de andra kan ligga? (: x

Svar: Bland stenar tror ja dem flesta var, om du letar efter mina koordinater så kommer du se stjärnan :)
silverknight.blogg.se

2015-12-01 16:25:07


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback