Hästtränarna

"Obegränsat hästtränande!
För att fira att vi öppnar det nya området har vi bestämt oss för att ta bort restriktionerna för hästträning! Istället för att vara begränsad till bara ett besök per dag, kan du besöka hästtränaren så ofta du vill. Priset är detsamma, men du kan levella upp om och om igen om du vill.
 
Hästtränarna finns nu på nya platser, och Tobbe Larsson-karaktären kan inte längre träna din häst i spelet. Du hittar nu hästtränare i Jorvikstallet, New Hillcrest (i Epona), Baronessans Vingård, och i Marleys paddock."

Asså, jag gillar funktionen eller vad man ska säga att du kan köpa din häst klar för en hel del sc. MEN det tar endast 6 dagar att levla, så jag personligen tycker att dessa tränare är onödiga. 

Vad säger du om hästtränarna? Bra / Dåligt? Varför? 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Matilda Southtree

Jag gillar dem, de är bra när man inte orkar levla den sista leveln xD Har använt de en eller två gånger, ca 30 hästar hehe
Men det är föööör dyyyyrt på sista leveln D: Man kan köpa en ny häst för det - och ha pengar kvar! Men jag brukar ha gott om sc så yeh. Har inga hästar att levla nu, så när jag köper en så kan jag ta det lugnt och behöver inte köpa några levlar ^^

Svar: Åh, asså sista är kämpig men det tar en dags levlingsrunda och sen är man klart liksom :D
silverknight.blogg.se

2015-11-21 23:08:31
URL: http://matilda-sso.bloggplatsen.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback