My horses

Jag har en hel del hästar asså. Det är rätt sjukt.
Man tänker inte direkt på det när man bara kan ha 10 hästar hemma. 

Här är en jätteliten bild på alla haha :D 
Tror jag räknade rätt men här är dem iaf 43 stycken, eller var det 44? 
 
Ehh..
Hur många hästar har du? 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Linnea Silentstar

Fick det till 44 :)

Har ca 40 hästar själv, hehe... Och bara några av dem är i lvl 15😅

Svar: Det är helt sjukt egentligen hur många hästar man har haha :p
silverknight.blogg.se

2015-11-13 15:46:24
Ebba Ponyheart

40 st! Och det är ca 6 st jag vill ha... hehe

Svar: Köp dem alla! :D
silverknight.blogg.se

2015-11-13 20:18:06
Mira Duskheart

Har du alla dom?

Svar: Som det står i texten så ja, det är alla mina hästar
silverknight.blogg.se

2015-11-14 15:29:46
Stella Bluewater

Du har 44 tror jag & jag har bara 18 hästar haha. Vill ha typ 10 till men svårt att ha råd när det kommer nya hästar hela tiden ;)
PS. Älskar din nya vinterdesign! Jätte bra gjort! :D

Svar: Men vill typ ha alla hästar bara för att dem är så söra ju hahaTack för dina fina ord ang vinterdesignen :D <3
silverknight.blogg.se

2015-11-15 10:37:44
Arvella "Arve" Waterdawn

Har 17 hästar .... men vill typ ha 10 hästar...hehe

2015-11-15 11:51:15
URL: http://arvellawaterdawn.weebly.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback