Q & A

Har du en fråga så kan du alltid breva till Johanna Dragonborn ( mitt server 2 konto ) vars brevlåda är tom mer eller mindre hela tiden än den är på mitt server 1 konto ^^
 
Detta lilla brev hade trillat in häromdagen på mitt main konto Evelina och jag fort som attan tog bild på det och sen raderade för att nu kunna svara på det här. Och jag ber er, om ni har frågor, skicka dem då till mitt Johanna Dragonborn konto istället. Då min låda blir rätt så full på Evelina så har ni störra chans att få iväg erat brev till Johanna istället! :D

Hej Isabel! :D 
1. Ohh, svår fråga men just för stunden är jag lite extra kär i morgan hästarna. Det är något med deras animationer som gör att dem växer på mig ^^
2. Menar du tex Fräser häst vs Starthästmodellen? Isånnafall måste jag nog säga Fräser modellen :3 
3. Katt
4. Inga direkta färger jag gillar eller så eller hur man nu kan säga men om jag måste välja mellan just Blå eller Rosa så väljer jag Blå.
5. Om Sneaky Dragons inte skulle ha gult så hade vi nog kört på oranget tror ja vi pratade om precis i början. Men annars gillar jag grönt och svart. Det hade nog kunnat funka.
6. Samma fråga som fråga 1 ehehe men ja, morgan pållarna just nu. :) 

Tack tack tack för dina frågor, jättekul att svara på Isabel :D 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Ambra Bunnysmith

Hihihihi blå säger du ;))

2015-11-24 21:57:41
Nikki

hej :)
ville bara säga att jag tror hon menar riktiga häst ras i det verkliga livet inte på spelet.
Som sagt tror det är mer personliga frågor inte frågor till spelet.
Men jag vet inte. det var bara så jag tolka det :)
Ha det bra

Svar: Oh, så tolkade inte jag det ehehe
silverknight.blogg.se

2015-11-24 22:31:02


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback