Sneaky Dragons - Vecka 47 - Medlemsvecka

Denna veckan har medlemmarna själva fått hålla i event och Måndagen började med att Misshaley körde kurragömma med oss. Vi samlades i Fiskebyn och på första gömstället fastnade jag haha. Dock var det typ sjukt bra för att jag blev hittad sist, vilket betydde att jag vann första rundan iaf :D Woop Woop! 
 
 Tisdagens event höll Emma och Sasha i. 
Vi skulle ta Jägarexamen :3 
Vi kom med våra fina påwnier i både bruna och kamouflage kläder. Jag och Ellie tänkte lika och tog inte en grön kamouflageoutfit utan en lite mer gul brun. :3 
Vi körde två omgångar. Vi älgar fick endast skritta eller trava medans jägaren/jägarna fick skritta. Väldigt roligt och väldigt intensiv spänning när man såg en av jägarna haha. 
Tragiskt nog, råkade min sambo inte tänka sig för utan drog ut internetkablen för att routern till tvn krånglade. Så han dödade hela internetet i några få minuter som kändes som en kvart. Så jag missade kramen och jag var så ledsen. :( 
Annars var eventet sjukt kul och jag vill mer än gärna att det händer igen :3 
 
Onsdagen var vi lediga pga Epona öppnade. Från 16 typ fram till 22 något satt jag med Felle och utforskade som bara den :D 

Torsdagen hade Felle och Ellie event där vi skulle utforska Epona lite mer och även diskutera lite om vad vi tror kommer hända framöver på olika platser. Några av oss fick även visa fina platser vi gillade och ja, det var jättemysigt. Tragiskt nog fick jag nätverksfel x antal gånger så det var mindre kul... :/ 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Elin Dragonfall

Dragonsong ser jätte glad ut på fösta bilden :D

Svar: Fett nöjd häst asså :D
silverknight.blogg.se

2015-11-22 18:47:17


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback