Sneaky Dragons - Vecka 48 - Körkortsvecka

Denna veckan har vi i Sneaky Dragons fått chansen att ta körkort. :D Fett kul och väldigt lärorikt faktiskt. 
Då jag inte har körkort utanför spelet så kan jag faktiskt säga att jag lärde mig ett och annat eheheh :D 
Vackra och bästa Annie och Haley R stod för veckan och det var som sagt väldigt lärorikt. 
 
Vi började i måndags med lite landsvägs körning och även stadskörning.
 
Vi fick även lite teori om hur vi skulle ta hand om våra fordon under veckan. 
Efter det körde vi iväg. 
Jag blev mer om mer inne i eventet så glömde fota frågorna dem ställde men Haley R la upp några på sin blogg som ni kan se här
 
Tisdagen stog det Risk ettan och Risk tvåan på schemat och vi fick börja med en liten mysig picknik medans vi kikade på en liten filmsnutt om vad som kan hända om man har droger och alkohol med i bilden vid bilkörning. Lite små underhållande klipp men även de lärorikt :D 
Efter risk ettan begav vi oss mot dinodalen där vi skulle testa att köra på halkigt underlag, efter lite sladd så fick jag in tekniken och jag klarade mig jättebra :D Dock glömde jag fota haha så ja. :/ Men vi grupp tävlade och fick akta oss för en racerförare vid namn Haley och även sladda :D Fett kul! 

Onsdagen vare sammankomst, as usual :3
 
Torsdagen var det dags för uppkörning och teoriprovet. Vi fick svara på 6 frågor och jag tror att jag fick typ 5 rätt av 6? Kändes iaf bra. ^^
 
Efter det började vi och körde ut. Och jag fick lite ont i magen och hoppades att jag inte gjorde allt för mycket fel i själva körningen. 
Vi samlades senare där vi fick reda på att alla som kom på eventet klarade körkortet! :D Woop woop så nu har jag körkort på sso ;D Fett stolt! 
 
Hoppas ni har haft en bra vecka! 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Zuz

Ville bara se hur de ser ut när man kommenterar haha <3

Svar: Det är fett fint :D
silverknight.blogg.se

2015-12-01 19:22:12


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback