Sockervaddshåret

Det är över för stunden, Nemo har börjat filma igen till sin serie The Game of Jorvik och jag börjar känna suget att fortsätta med mitt hemliga projekt så Sture is back med det vita korta och när jag är klar med mitt filmade och Nemo med sitt kommer jag ta tillbaka mitt vackra sockervaddshår :) 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Lisa Sleepydawn

Hej Sture! Jag undrar om du kan några bra Minecraft servrar som helst är survival? Jag skulle vara väldigt tacksam för ett svar! C:

Svar: Hej Lisa! Tyvärr så kan jag inga :/
silverknight.blogg.se

2015-11-12 15:41:56


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback