Sso, what r u doing?1

Ehm ja, det är väl ingen som har missat detta ? 
Vissa spelare råkar ut för en bugg och får meter långa spjut från kroppen av hästen och ja, rätt ut. Det ser ibland lite roligt ut och ibland läskigt haha. 

Det jag undrar är om man själv kan se om man råkar ut för det? 
Och självklart om sso teamet är medvetna om detta. Men det är dem säkert inte ^^
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Avery Slowgren

Haha ja jag var ute och levlade min ponny så bara kommer det någon med ett spjut och jaga mig xD men jag tror typ att dem kanske sitter och pillar lite med leda häst funktionen? ;)

2015-11-13 23:31:36
Yvonne Sweetwood

Man kan se om man själv får ett spjut :D
Igår så köpte jag ett nytt schabrak när jag fick det :D

Svar: Men åhh haha :D
silverknight.blogg.se

2015-11-14 16:10:12
URL: http://ysweetwood.weebly.com
Linnea Silentstar

Fick ett jättelångt rosa spjut igår! Blev väldigt förvånad då jag inte spelat på några dagar och på så sätt sätt inte märkt denna bugg xD

2015-11-14 22:35:27
Siri spidernight

Hahah där är jag ju😂👌🏽 I am so fab I know!

Svar: Så vacker! :D
silverknight.blogg.se

2015-11-17 23:42:45


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback