StarStable har gjort det igen...

Det är inte första gången konton blir flyttade utan att spelarna själva vet om det. 
(Min systers konto blev flyttat utan förvarning mitt i sommaren)
 
Skrev DETTA inlägget häromveckan bara ju, asså va fan. 
Så nu är mitt Asiatiska konto inte på någon asiatisk server utan någon annan random server....




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Selma Frendtree

Fire Star hamnar blandannat australiska spelare på plus spelare från 2 andra länder

2015-11-14 13:20:28
Matilda Southtree

Tror att Fire Star är australien-servern

2015-11-14 14:00:43
URL: http://matilda-sso.bloggplatsen.se
Cassandra Watersmith

Samma här! Har också ett asiatiskt konto som har blivit flyttat till fire star.

2015-11-14 19:36:04
URL: http://watersmith.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback