2år skillnad

Första bilden är över 2år gammal och nedersta bilden är tagen så sent som igår. 
 
 
Håller på med en ny video typ och den kommer jag sitta med när jag orkar och har tid ^^

Valde att inte köpa det korta svarta håret då jag var faktiskt rödhårig större delen av det första året jag spelade. Och det röda var/även mer Evelina på den tiden haha 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback