Asien kontot - Familjen är klar

Orkade faktiskt inte levla upp den sista biten på min fjording och med tanke på alla sc koder vi fått under det senaste så köpte jag faktiskt den sista levlen. 
Med tanke på att jag har det jag behöver på den servern så använder jag inte dem sc jag har där så köpte som sagt upp den sista levlen och nu är alla mina pixelpållar där level 15 :3 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Tove Appledotter

Ja, ibland kan det vara nödvändigt att köpa upp en häst. Jag själv tycker tex inte om levling så mycket❤️

Svar: En jättebra funktion tycker jag men den är lite för dyr i min smak :/
silverknight.blogg.se

2015-10-06 14:23:19
URL: http://toveasso.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback