Firewind

Tänkte lite snabbt på Firewind´s hovar när jag gjorde uppdraget på mitt asiatiska konto. Tänkte kanske på det redan när jag gjorde det med Evelina också men eh, minnet är bra men kort ;D 
 
Nä men ser ni vad jag ser? 

För engångsskull så stämmer det typ, eller asså, framhövarna är mörka medans bakhovarna är ljusa. 
Jag älskar det för det är mer verkligen. 
Bra jobbat sso teamet! 
 
Något som är mindre bra är väl att hon rider utan hjälm (jag rider med keps. eeh inte så mycket bättre skydd) och inte har några tyglar.. Asså vad hände där ? haha




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Elin Dragonfall

När man tänker på det är det bara spelarna som vet hur man rider på rätt sätt i sso. Eller så är det helt okej på Jorvik att rida på en häst utan utrustning och ridkläder... -.-

2015-10-22 14:58:54
Cynthia Winterborn

En kul häst =D Vill jag gärna ha!

2015-12-17 21:13:40
URL: http://winterborn.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback