Hjälp mig

Hej kompisar som kikar in här :D 
Skriver detta inlägg via mobilen,  något jag aldrig har gjort tror ja?Tänk om det ser jättekonstigt ut på bloggen sen haha äsch det blir nog bra. 

Just när detta skrivs är jag ute och går halv 2 på natten för att jag kan inte somna med det pulserande huvud jag har :/ 

Jag skulle vilja ha er hjälp, som ni kan se i menyn så har jag en hel del hästar . Även två stycken som jag inte har skrivit in ännu heller. Det jag vill komma till är att jag skulle vilja höra med er vilken häst jag ska köpa härnäst. Snälla säg inte Shire för jag har inte fastnat för dem ännu som andra spelare har. 

Så kika in bland hästarna mina och sen kommentera den just du tycker jag ska köpa :D 

Puss :3 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Vivien Fasthill

Jag tycker att du ska köpa en Q-Häst. Den "bruna/silvriga" i Firgrove tycker jag själv om och de ska bli mitt nästa köp.

Titta runt i stallen och se vad du gillar.

Ha en bra dag Sture :D

Svar: Tittade faktiskt på den igår, innan jag började funderar lite mer heheh :D
silverknight.blogg.se

2015-10-12 06:54:56
Anonym

Svarta Morgan hästen eller vit (tror det är typ oragna fläckar) Tobiano.

Svar: Äger dem båda morganerna och äger dem flesta paint hästarna ^^
silverknight.blogg.se

2015-10-12 07:12:21
Bambi Ponyforest

Svarta eller vita morganen. Eller... Fux andalusiern. Om du inte redan har den xD
Den vita andalusiern också!!!

Svar: Äger dem alla utom fux andalusiern, den kanske är något för mig? Vem vet :3
silverknight.blogg.se

2015-10-12 07:41:47
Cynthia Silvernight

Hej, Sture! Du har såå många hästar, så jag orkar inte kolla på alla menmen.. Jag tycker den benvita morganhästen, annars denna spräckel vit bruna araben om du förstår vilken jag menar. Shettisarna är väldigt gulliga med, speciellt den vita 😍 själv är jag svag för Andalusiern speciellt den bruna/fuxen och den vita 💖🌚

Svar: Hej! Jag har den morganen, araben och den bruna andalusiern, Ponnyerna är jag inte så värst intresserad av heheh :p
silverknight.blogg.se

2015-10-12 07:44:35
Ella Nightcamp

Hejsan :D
Jag själv älskar Morgan som står i FG kostar 790 sc och den är brun med vita ben och vit man + vit svans!!<3
kram

Svar: Den är ju så söt dock lite naken i ansiktet för hade velat haft den i knoppar :/ <3
silverknight.blogg.se

2015-10-12 07:57:43
Sally monsterlake

En ponny såklart :D Den vita eller nån av dom i valedale

Svar: Men asså dem är så långsamma :(
silverknight.blogg.se

2015-10-12 19:45:13
Yvonne Sweetwood

Köp en till påwni eller de fuxfärgade andalusiern :3

2015-10-12 21:10:22
URL: http://ysweetwood.weebly.com
Mother of Bubbisar

Fux Andalusiern! Sture skulle se så fin ut på den :')

2015-10-12 22:17:11
Cynthia Silvernight

Hej, Sture! Du har såå många hästar, så jag orkar inte kolla på alla menmen.. Jag tycker den benvita morganhästen, annars denna spräckel vit bruna araben om du förstår vilken jag menar. Shettisarna är väldigt gulliga med, speciellt den vita 😍 själv är jag svag för Andalusiern speciellt den bruna/fuxen och den vita 💖🌚

Svar: Hej! Jag har den morganen, araben och den bruna andalusiern, Ponnyerna är jag inte så värst intresserad av heheh :p
silverknight.blogg.se

2015-10-13 14:01:12


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback